dissabte, 29 de novembre del 2014

Amina Tabassum



Primera trobada amb l'Amina
Avui ens hem trobat per primera vegada amb l'Amina, després de fer una bona passejada per els carrers de Figueres, ens hem assegut a una cafeteria i per tal de anar-nos coneixent poc a poc hem escrit una llista on hem intercanviat els nostres gustos i on explicàvem dades importants personals. 

L'Amina m'ha escrit:

Tinc 12 anys, estudio a l'escola Parc de les aigües, visc a Figueres i sóc de Pakistan. Tinc 3 germans que es diuen Zain, Ali i Adeel. Tenen 17,19 i 20 anys. La meva mare té 46 anys i el meu pare 49. 
Vull ser doctora de nens i nenes petites. Els meus dos germans han mort i es deien Zeeshan i Nawazish. M'agraden molt els gats.

Les activitats que m'agraden més són:
- Dibuixar i pintar
- Estudiar
- Llegir contes
- Anglès i mates
- Menjar arròs i macarrons
- Cantar














































Primeres sensacions
L'Amina és tímida però poc a poc s'ha sentint més còmode i m'ha explicat coses molt íntimes, he estat molt a gust, ser que aprendré moltes coses d'ella. Té un somriure molt bonic, és una nena molt intel·ligent, educada i tranqil·la. És una dona en un cos de nena, parla amb molta seguretat, no li agrada que li diguin el que ha de fer (això m'explicava) va de l'escola a casa i viceversa, surt molt poc, ajuda molt a casa i hem consta que és molt bona estudiant. Quedarem els dissabtes i farem activitats que li agradin a ella, el meu objectiu és que es diverteixi, que conegui llocs nous, anirem al cinema (mai i ha anat), al teatre, vol conèixer la Universitat on estudio i moltes altres coses que aniran sorgint. El proper dia anirem a la biblioteca de Figueres perquè tingui el carnet i escollirem algun llibre. 

Més endavant penjarem fotos, avui l'Amina encara tenia una mica de vergonya, però m'ha dit que el pròxim dia ens farem fotos i així podreu veure les activitats que anirem fent. S'ha despedit amb un somriure dient-me que seriem bones amigues.

Fins aviat rossinyols!

Júlia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada